Cuma, Haziran 24

Gece gece nasil olumden dondum

Evet bu postumun konusu bu,  suan -9 derecedeki kutuphanede donmaya yuz tutar halde ders calismaktan sikilip dun gece yasanan kabus gibi bir andan bahsedicegim. Giris de tam heyecanli bir haber vermek uzere onlan magazin programina has bir giris oldu. Ev inanilmaz sicak oluyor diye kutuphaneye geldim burda da abanmislar klimaya ayaginda parmak arasi terlikle donan ilk insan olarak tariha gecicem hayir disarisi 40 derece tamam da kutuphane neden no frost haline getirildi onu anlamadim.. Hmm evet dun gece.. uyy bak tuylerim diken diken oldu.

Simdi benim odam da ( neyse ki haftaya tasiniyorum) duvara asili dolaplar var evet egzantirik ev sahibim boyle bir dekorasyon calismasi yapmis oda kucuk diye hatta onceden cekilen bir resimle gostermek isterim.. Iste hemen tepemde gorulen cam kapakli raflar var duvarda bole boylu boyunca. Kapaklar yarim yamalak yerlestirilmis zaten biri ben gelmeden once kirilmis, tam 5 tane boyle kapak var birtanesini dun gece acik unutmusum yatarken. Bu raflarin hemen altinda bir adet calisma masasi, masanin yaninda da ben yatiyorum.. Gece bir sangirtiyla uyandim once deprem oluyor sandim.. bu gerizakali kapak once masaya dusuyor ama orda ne hikmetse kirilmiyor sekip yataga carpiyor ve paramparca oluyor yani az kalsin beynimi parcaliyordu yatagin basina degil de kafama dusse ne bok yerdim bilmiyorum sonra sabaha kadar bu senaryoyu dusunup uyuyamadim zaten.. Basima degil ne bileyim ayagima dusebilirdi masada parcalanip cam parcalari uzerime batabilirdi ne bilem hersey olabilirdi.. Allahin sevilen kuluyum bu 2ci near-death exprience oldu benim hic haydi hayirlara vesile diyorum
opuyorum.

9 yorum:

  1. Aman Allah korumuş.Geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun. sadaka ver ;)

    YanıtlaSil
  3. Cok geçmiş olsun ya, korktum okurken. Oradan taşınacak olman iyi olmuş. Ev sahibine de bravo, madem tepeye dolap yaptıracaksın kapaklarını niye camdan yaptırırsın yahu.

    YanıtlaSil
  4. @ Peyton ; teşekkür ederim vallaha korudu çok şükür :)
    @ Komançi ; saol aynen yarın ilk işim :)
    @ Glam's World; teşekkür ederim..Sorma bir de o kadar yarım yamalak yerleştirilmişki bence sırayla hepsi düşecek konuşucam zaten kadınla..

    YanıtlaSil
  5. WOW, you have an amazinbg blog, I'll follow you now with bloglovin :>

    www.thebeadayse.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım , aman dikkat et!

    YanıtlaSil
  7. i love your background!:)

    YanıtlaSil