Cuma, Mayıs 27

Oyh Cok Sicak Lan Havalar!

Ayy dana gibi resimler koymusum bir oncek posta simdi farkettim cok orantisiz ve goz yorucu olmus neyse artik  kucultmeye pek usendim. Bu aralar su icmeye dahi useniyorum zaten, gotumu kaldirip okula gidiyor olmam bile cok sasirtici gercekten. Berbat bir hava var burda daha haziran gelmeden 33 derece sicakla bogusuyoruz Allah sonumuzu hayir etsin.. Dun sabah 10 da sunumum vardi, saati kurdum sanip misler gibi uyuyordum sabah bi ara asagidan zil caldi.. ama nasil calmak zili yerinden sokup atmaya yemin edercesine caliyor her kimse.. dedim daha erken alarmim calmadi bizim kizlar kalkmistir onlar acar.. ama acan yok kafayi yicem saate baktim 9.30!! 2 sn once kufurlere bogudum sahsi asaga inip opmek istedim bir anda.. Sonra farkettim ki bu manyak her kimse her persembe ayni saatte bu zili caliyor.. Sonra bizim sokakta her persembe kurulan pazari farkettim. Bir anda inanilmaz bir aydinlanma yasadim.. Ispanyol pazarcilar zile basarak pazara cagiriyor!! Olaya gel, marketting e gel adamlardaki. Asagi inip kilolarca domates patates ve 2 euroluk kotlar alarak tesekkurumu sunmak istedim lakin hic zamanim yoktu.. hemen okula gittim uyduruk bir sunum yapip misyonumu tamamladim.

Bir de bu aralar suursuzca is basvurusu yapiyorum, kah ispanyol firmasinda yuksek pozisyonlara, kah istanbulda alakasiz bir firmada staja ativeriyorum cv mi.. Insaat sektorundeki yuksek muhendislik pozisyonuna yolladigim cv mi sarhosken attim sanirim, o kadar alakasiz yani..

1 yorum: